HR-järjestelmät
Työaika (työajan hallinta)
Yrityskulttuuri
Liikematkustus rakentaa työnantajamielikuvaa
Kaukana ovat ne ajat, jolloin jo liikematkalle pääsemisessä oli palkintoa kerrakseen. Myös matkustaminen viimeisestäkin pennistä tai sentistä säästäen on jäämässä historiaan. Nyt työnantajamielikuvaa rakennetaan matkustajakokemus keskiössä.
American Express Global Business Travelin tuoreen tutkimuksen* mukaan liikematkustuksen olosuhteiden parantaminen lisää työntekijöiden tyytyväisyyttä ja tuottavuutta – ja voi jopa pienentää kustannuksia.
Mitä tällaiset parannukset voisivat olla?
Matkustajat odottavat mahdollisuutta henkilökohtaisiin valintoihin ja oman hyvinvointinsa tukemiseen. Jousto matkustusajoissa sekä palveluntuottajien, kuten hotellien ja lentoyhtiöiden, valinnassa lisäävät hallinnan tunnetta ja vähentävät stressiä.
Moderni teknologia parantaa myös matkustuskokemusta. Kun matkatiedot kulkevat mukana mobiilisovelluksessa, joka vielä hälyttää, mikäli aikatauluihin tai vaikkapa lähtöportteihin tulee muutoksia, voi matkustaja olla huoleti, vaikka matkalle tulisi mutkia. Samasta sovelluksesta hän ottaa yhdellä klikkauksella yhteyttä matkatoimistoonsa 24/7.
Joko sinun matkustajasi nauttivat näistä palveluista?
Kysy lisää newsales.fi@amexgbt.com
Kiinnostuitko? Lue lisää täältä:
https://www.amexglobalbusinesstravel.com
* American Express Global Business Travel ja ACTE 2018: Evolution of Travel Policy.
Julkaistu: 08/2019